INSTAND

[vc_row][vc_column][vc_tta_accordion active_section=“1″ collapsible_all=“true“][vc_tta_section title=“Individuální plánování“ tab_id=“1588497404127-3db0d3ee-9cc7″][vc_column_text]Kurz se věnuje individuálnímu plánování jako předpokladu kvalitně poskytovaných sociálních služeb, je zaměřen teoreticko-prakticky. Cílem kurzu je předat účastníkům znalosti a dovednosti, které jsou nutné pro koordinování, přípravu, a vyhodnocování individuálních plánů.
Obsahem kurzu je role sociálního a klíčového pracovníka při individuálním plánování, smysl individuálního plánování a jeho hlavní zásady, důraz je kladen na požadavky zákona a provázanost se standardy kvality sociálních služeb. Účastníci se seznámi se strukturou inviduálního plánu, metodami práce s uživatelem při sestavování individuálního plánu včetně uživatelů s obtížemi v komunikaci, s požadavky na vedení osobní dokumentace uživatelů a strukturou individuálního plánu.

Vzdělávacích dnů: 2

Vzdělávacích hodin: 16

Kapacita: Max. 24 účastníků

Místo
Program realizujeme jako seminář na klíč. Místo konání si určí objednatel.

Termín konání
Program realizujeme jako seminář na klíč. Termín konání si určí objednatel.

Cílová skupina

  • Pracovníci v sociálních službách – další vzdělávání (dle § 116 odst. 9 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • Sociální pracovníci (dle § 111 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • Vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb.)

Cena programu
Cena semináře se odvíjí od celkového počtu účastníků. Maximální počet je 24.

Školitelé
PhDr. Jaroslava Sýkorová, Ing. Milena Tomášková, DiS., PaedDr. Eva Brožová, Mgr. Jan Šlosárek

 [/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Kasuistický seminář“ tab_id=“1588497404128-9416d0ac-5ad9″][vc_column_text]Cíle programu:

  • Absolvent umí sestavit a prezentovat kasuistiku v rámci případové práce s klientem
  • Dokáže prokázat kompetence získané při vzdělávání prostřednictvím samostatně zpracované kasuistiky, emoční podpora při řešení problémů v práci s klienty, kultivace postojů, výměna zkušeností, nácvik nových modelů jednání, zvyšování komunikačních dovedností

Vzdělávacích dnů: 1

Vzdělávacích hodin: 6

Vstupní podmínky: pracovníci v sociálních službách, sociální pracovníci, vedoucí pracovníci

Kapacita: 12 – 30 účastníků

Místo
Program realizujeme jako seminář na klíč. Místo konání si určí objednatel.

Termín konání
Program realizujeme jako seminář na klíč. Termín konání si určí objednatel.

Cílová skupina

  • Pracovníci v sociálních službách – další vzdělávání (dle § 116 odst. 9 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • Sociální pracovníci (dle § 111 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • Vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb.)

Cena programu
Cena semináře se odvíjí od celkového počtu účastníků. Maximální počet je 30.

Školitelé
PhDr. Jaroslava Sýkorová, PaedDr. Eva Brožová, Bc. Ilona Holková, Mgr. Aleš Gabrysz[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Organizační struktura“ tab_id=“1588497583079-8262f42a-6c37″][vc_column_text]Cíle programu

  • Seznámení se s dostupnými formami organizačních struktur.
  • Komparace výhod a nevýhod různých forem organizačního uspořádání.
  • Praktická ukázka změny organizační struktury a jejího významu v praxi.

Vzdělávacích dnů: 1

Vzdělávacích hodin: 8

Vstupní podmínky: Sociální pracovník

Kapacita: max. 25 účastníků

Místo
Program realizujeme jako seminář na klíč. Místo konání si určí objednatel.

Termín konání
Program realizujeme jako seminář na klíč. Termín konání si určí objednatel.

Cílová skupina

  • sociální pracovníci (dle § 111 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb.)

Cena programu
Cena semináře se odvíjí od celkového počtu účastníků. Maximální počet je 25.

Školitelé
Mgr. Aleš Gabrysz[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Seminář o supervizi – seznámení se s procesem, možnostmi a využitím supervize v sociální oblasti“ tab_id=“1588498195720-de217c84-b9de“][vc_column_text]Cíle programu

  • Představit účastníkům uplatnitelné formy supervize v oblasti sociální práce.
  • Předat jak teoretická východiska, tak i praktickou zkušenost s obsahem supervize.
  • Účastníci získají konkrétní příklady různých cílů supervize formulovaných do supervizních dohod a dílčích zakázek.

Vzdělávacích dnů: 1

Vzdělávacích hodin: 8

Vstupní podmínky: Sociální pracovník

Kapacita: max. 25 účastníků

Místo
Program realizujeme jako seminář na klíč. Místo konání si určí objednatel.

Termín konání
Program realizujeme jako seminář na klíč. Termín konání si určí objednatel.

Cílová skupina

  • pracovníci v sociálních službách-další vzdělávání (dle § 116 odst. 9 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • sociální pracovníci (dle § 111 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb.)

Cena programu
Cena semináře se odvíjí od celkového počtu účastníků. Maximální počet je 25.

Školitelé
Mgr. Aleš Gabrysz[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Týmová práce v sociálních službách“ tab_id=“1588498232236-6785c486-011a“][vc_column_text]Cíle programu:

  • Předat účastníkům potřebné informace o významu využitelnosti principů týmové práce uplatnitelné v dalším sektoru sociálních služeb
  • Procvičováním a komparací přístupů naučit účastníky definovat vlastní formy řešení jejich situace.
  • Předložit účastníkům několik praktických cvičení a testů, které napomohou k pochopení významu a vazeb týmové práce.

 

Vzdělávacích dnů: 1

Vzdělávacích hodin: 8

Vstupní podmínky: Pracovník v sociálních službách, sociální pracovník

Kapacita: max. 25 účastníků

Místo
Program realizujeme jako seminář na klíč. Místo konání si určí objednatel.

Termín konání
Program realizujeme jako seminář na klíč. Termín konání si určí objednatel.

Cílová skupina

  • pracovníci v sociálních službách – další vzdělávání (dle § 116 odst. 9 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • sociální pracovníci (dle § 111 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb.)

Cena programu
Cena semináře se odvíjí od celkového počtu účastníků. Maximální počet je 25.

Školitelé
Mgr. Aleš Gabrysz, Ing. Milena Tomášková, DiS.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Úvod do problematiky standardu č. 9 a 10″ tab_id=“1588498312776-21b0afc0-1144″][vc_column_text]Cílem semináře je podpořit pracovníky poskytovatele sociálních služeb při naplňování požadavků legislativy související s poskytováním sociálních služeb platné od 1.1.2007, vyhlášenými standardy kvality, zejména standardu č. 9 a 10 a registračními podmínkami. Semináře je zaměřen především na reflexi nastavené organizační struktury, přijímání a zaškolování nových pracovníků, hodnocení pracovníků a vytváření jak individuálních vzdělávacích plánů, tak i sestavení vzdělávacího plánu organizace. Nedílnou součástí semináře je zaměření i na zjišťování přiměřeného počtu pracovníků vzhledem k druhu poskytované sociální služby a okruhu osob, a na nastavení systému výměny informací o poskytování služby.

Vzdělávacích dnů: 1

Vzdělávacích hodin: 6

Kapacita: Max. 15 účastníků

Místo
Program realizujeme jako seminář na klíč. Místo konání si určí objednatel.

Termín konání
Program realizujeme jako seminář na klíč. Termín konání si určí objednatel.

Cílová skupina

  • Pracovníci v sociálních službách – další vzdělávání (dle § 116 odst. 9 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • Sociální pracovníci (dle § 111 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • Vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb.)

Cena programu
Cena semináře se odvíjí od celkového počtu účastníků. Maximální počet je 15.

Školitelé
PhDr. Jaroslava Sýkorová, Ing. Milena Tomášková, Bc. Ilona Holková

 [/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Vzdělávání pracovníků zodpovědných za tvorbu metodik poskytování sociálních služeb v souladu se standardy kvality“ tab_id=“1588498354473-380f2124-4645″][vc_column_text]Cíle programu

  • Cvičit pracovníky poskytovatelů sociálních služeb v dovednostech souvisejících s tvorbou a aktualizací metodik poskytování sociálních služeb.
  • Orientace ve standardech kvality sociálních služeb, schopnost vysvětlit požadavky standardů a předávat jejich smysl dál.
  • Znalost principů kontroly a schopnost hodnotit využívání metodických postupů v praxi.
  • Schopnost řídit práci skupiny, rozumět rolím v týmu, schopnost pracovat s konfliktními situacemi, shrnovat, držet strukturu, téma; schopnost formulovat cíle a dosahovat jich.
  • Schopnost vytvořit metodické postupy – strukturovat, formalizovat, zobecňovat, pozorovat dobrou praxi, efektivně se ptát ostatních, popisovat.

 

Obsah programu

Modul č. 1:      Kvalita ve veřejných službách, metody hodnocení a sebehodnocení, role kontroly

Modul č. 2:     Týmová práce

Modul č. 3:     Technologie tvorby metodik

Modul č. 4:     Jak učím, co umím a znám

Modul č. 5:     Reflexe metodické práce v zařízeních

Modul č. 6:     Praktická výuka

Modul č. 7:     Prezentace portfolií; závěrečné vyhodnocení vzdělávání

 

Vzdělávacích dnů: 15 vzdělávacích dnů + 80 hodin praxe

Vzdělávacích hodin: 200

Vstupní podmínky: Pracovník v sociálních službách, sociální pracovník

Kapacita: 15 – 26 účastníků

Místo
Program realizujeme jako seminář na klíč. Místo konání si určí objednatel.

Termín konání
Program realizujeme jako seminář na klíč. Termín konání si určí objednatel.

Cílová skupina
Sociální pracovníci, z jejichž pracovní náplně vyplývá odpovědnost za tvorbu metodik.

  • Pracovníci v sociálních službách – další vzdělávání (dle § 116 odst. 9 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • Sociální pracovníci (dle § 111 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • Vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb.)

Cena programu
Cena semináře se odvíjí od celkového počtu účastníků. Maximální počet je 26.

Školitelé
PhDr. Jaroslava Sýkorová, Bc. Ilona Holková, Mgr. Aleš Gabrysz[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Základy personálního řízení pro zaměstnance v sociální oblasti“ tab_id=“1588498402172-e800e6cb-33ae“][vc_column_text]Smyslem vzdělávacího programu bude účastníky seznámi s dostupnými informacemi a trendy v pohledu na personální řízení Hlavním cílem vzdělávacího programu je vysvětlení obsahu pojmu personální řízení. Jde jak o formalizované struktury řízení lidi v organizaci dle definovaného smyslu a daného kontextu, tak o seznámení se s nástroji hodnocení, oceňování, způsobu řízení a vzdělávání. Účastníci budou seznámeni i s dalšími kontexty ovlivňující personální práci jako je kultura organizace, (např kultura učící se organizace a její význam pro personální další rozvoj, byrokratická kultura aj), status organizace, role zřizovatele apod. Účastníkům budou předány znalosti konkrétních programů celoživotního vzdělávání a informace o nástrojích zpětnovazebních nástrojích – supervizi, personálních auditech, kvalitativních výzkumech apod. Dále budou seznámení se způsoby změn v řízení (změnové a transformační projekty).

Vzdělávacích dnů: 1

Vzdělávacích hodin: 8

Kapacita: Max. 25 účastníků

Místo
Program realizujeme jako seminář na klíč. Místo konání si určí objednatel.

Termín konání
Program realizujeme jako seminář na klíč. Termín konání si určí objednatel.

Cílová skupina

  • pracovníci v sociálních službách – další vzdělávání (dle § 116 odst. 9 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • sociální pracovníci (dle § 111 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb.)

Cena programu
Cena semináře se odvíjí od celkového počtu účastníků. Maximální počet je 25.

Školitelé
Mgr. Aleš Gabrysz, Bc. Marcela Drotárová, DiS.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=“Základy řízení lidských zdrojů“ tab_id=“1588498493404-c39bba5a-ca39″][vc_column_text]Smyslem tohoto programu je předat základní informační rámec pro efektirvní řízení lidských zdrojů. Vedle systému řízení (vzděl. program organizačbí struktury) je cílem účastníkům předat informace a zkušenosti při práci s personálem. V rámci vzdělávacího programu bude vytvořen prostor k zamyšlení nad fromami rozvoje profesionálních kompetencí. Vzdělávání a rozvoj personálu bývá zaměřen na předávání informací a taky na rozvoj profesionálních kompetencí, což je primární účelem rozvoje. Jedním z cílu vzdělávacího programu je zamyslet se nad stávající formami, problematizovat je a hledat nové cesty efektivního rozvoje pracovníka. Účastník bude seznámen s menchanismy a východisky pro obousměrnou komunikaci – model manažerské supervize. Účastník bude zasvěcen do modelu řízení podle kompetencí. Dále bude seznámen se způsoby hodnocení efektivity vzdělávacích programů, personálních auditů a supervizí.

Vzdělávacích dnů: 1

Vzdělávacích hodin: 8

Kapacita: Max. 25 účastníků

Místo
Program realizujeme jako seminář na klíč. Místo konání si určí objednatel.

Termín konání
Program realizujeme jako seminář na klíč. Termín konání si určí objednatel.

Cílová skupina

  • sociální pracovníci (dle § 111 zákona č. 108/2006 Sb.)
  • vedoucí pracovníci sociálních služeb (dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb.)

Cena programu
Cena semináře se odvíjí od celkového počtu účastníků. Maximální počet je 25.

Školitelé
Mgr. Aleš Gabrysz, Bc. Marcela Drotárová, DiS.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]